Aktiesnakken — Maj 2017
-
Men okay - hvis det går Pandora og Fingerprint godt så er vækstpotentialet naturligvis langt større end i de her bilselskaber som jo mest af alt kan vurderes som gode gamle stabile Cash cows

-
God morgen fra Torshavn.

-
Godmorgen fra Hjørring

-
Godmorgen fra Thyborøn

-
Mente naturligvis goddag

-
er spændt på hvad Novo vælger at udbetale i halvårlig udbytte, når Q2 lander engang i August.
-
Mon ikke de har i sinde at forkæle aktionærerne lidt efter den skrækkelige kursudvikling i 2016.
-
Har lige købt en smule Genmab Bull3 og Bavarian Bull3. Tror der er en del afkast at komme efter, på de to certifikater på den korte bane. Har bestemt at bruge en lille procentdel af min portefølge på gearing fremadrettet, da jeg finder denne type handel interessant. Naturligvis med stor risiko, så derfor investerer jeg en lille procentdel. Har så valgt at starte med de to overstående certifikater. Nogle af jer som os handler en smule med Gearing?
-
Lad dem brænde op i h...... http://www.business.dk/investor/amerikansk-hedgefond-satser-flere-millioner-paa-pandora-kursfald?referrer=RSS
-
Det var da et pænt navn, de har fundet til det hæmofilimiddel. Der er ellers nogen, der kritiserer Novo for kun at være indenfor diabetes - dette viser, hvor meget de tager fejl. Hæmofili kan dog aldrig blive lige så stort, som diabetes-epidemien bliver.
-
Jeg er godt klar over, at gearingen i Bava er meget High Risk, nu hvor vi står overfor Data på Prostvac. Jeg tror dog på at Prostvac lever op til målene.
-
Ja positivt at Novo får et nyt Hæmofili middel på markedet. Positivt at de fortsat satser på dette område.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-(nonacog-beta-pegol;-N9-GP)-i-USA