Chemometec — November 2019
-
Ja Lars Marcher er et godt bud.
-
Lad os håbe det ikke er noget mega alvorligt, som kan sende aktien yderligere ned. Et 20 % er aldrig sjov, selvom jeg trøster mig med at jeg "kun" har et lille frimærke.
-
Chemometec-stifter har tidligere kuppet bestyrelsen: Nu klapper han helt i om direktørafgang
Han har før ført kniven, men nu er han tavs. Manden med magten i Chemometec, medstifter Martin Glensbjerg, lukker i efter selskabets chokmelding.ERHVERV 29.11.2019 KL. 15:28
-
-
hvad med dem der købte til 217 for 2 uger siden
-
jeg tror de ville have aktien suspenderet så de havde tid til at lave en ordentlig meddelelse. fondsbørsen syntes bare ikke at en suspension var nødvendig
-
da bf sendte medd. nr. 2 ud burde han være kommet med flere detaljer, og fx skrevet hvornår der kommer en uddybning
-
- Der er opstået en situation, hvor vi har fundet ud af, at det er det rigtige at gøre, og det har bestyrelsen så besluttet, siger Preben König til Ritzau Finans om ledelsesskiftet.
Spørgsmål: Kan du fortælle, hvilken situation der er tale om?
- Ikke i dag, men det vil jeg kunne i næste uge. Jeg regner med, vi har en rimelig afklaring mandag eller tirsdag - forhåbentlig mandag, siger Preben König.
-
Preben König fortæller, at bestyrelsen fandt det rigtig at bede om en timeout i situationen:
-
Det, der er blevet besluttet, er kommet ud i en kreds uden for bestyrelseslokalet, og i og med vi ikke kan undgå en risiko for at påvirke kursen, fandt vi det rigtigt at bede om en timeout, siger bestyrelsesformanden, der ikke ved, hvordan det er kommet ud:
-
Bare jeg vidste det. Det kunne jeg godt tænke mig at vide.
-
-
Ritzau
-
Enig.
-
Meddelelsen skal komme før børsåbning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind