Chemometec — November 2019
-
Nasdaqs overvågningschef, Jakob Kaule: "Vi har haft en diskussion med selskabet om, hvad der er sket, og vi finder ud fra det ikke noget grundlag for at suspendere handlen," Så kan man jo håbe det "bare" er lidt person fnidder eller lignende og ikke alt for alvorligt...
-
Sikke en bombe
mit bud er at Eising har haft for travlt med kortsigtet kurspleje, istedetfor langsigtet pleje af selskabet. Vi får se, men tror ikke der er noget decideret svindel, eller lignende. -
En børsmeddelelse som pt. koster en lille milliard.
-
Ufattelig dårlig måde at gøre tingene på. Amatøragtigt.
-
Skaber en masse unødvendig spekulation om grunden til fyringen. Og det er altid gift for aktiekursen.
-
nej svinnius, det var den automatiske circuit breaker
-
Det er helt normal praksis.
-

-
På den lidt længere bane tror jeg, at vi som aktionærer og selskabet som sådan, er godt tjent med et ledelsesskift. Eising har været fantastisk i transformationen til et selskab med egen salgsorganisation. Fremadrettet tror jeg, at en mere dreven erhvervsmand med ledelseserfaring fra større selskaber vil tjeneselskabet godt.
-
Jeg vil mene at en ny GEO kunne blive Lars Marcher. Han ar erfaring og evnerne til at drive dette firma videre...
-
Ja Lars Marcher er et godt bud.
-
Lad os håbe det ikke er noget mega alvorligt, som kan sende aktien yderligere ned. Et 20 % er aldrig sjov, selvom jeg trøster mig med at jeg "kun" har et lille frimærke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind