Jeg bliver bare lidt tænksom-Når der skrives at man ser GC lige efter regnskab-Så minder det lidt for meget om spådommens kunst-Simpel sandsynligheds beregning og intet andet
Et golden cross betyder jo ikke noget som sådan andet end en aktie har brudt sin faldende trend og handler højere end dens bund.. men kan selvfølgelig bruges som købssignal i en strategi.. ville dog holde mig til indeks hvis jeg skulle bruge det...
Nej det er der ingen garanti for.. Det må du backteste på hver enkelt aktie hvor ofte GC virker. Men antallet af GC i Vestas er vidst for lille til den store statistiske betydning - og derfor mener jeg også det er bedst på indeksniveau..
Jeg fatter det bare ikke hvis der ikke statistisk er bevis for TA hvad er det så værd.Men nu skal jeg nok lade være med og spørger mere før jeg har været på kursus.
men man kunne sagtens forestille sig en strategi hvor man ikke går long i aktier hvis MA50 ikke er over MA200 på eksempelvis SP500... Er en måde at undgå de værste drawdowns (men kræver rimelig bred investering i eksempelvis SP500 - eller en ETF)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.