Aktiesnakken — Januar 2013
-
lige præcis den amerikanske tårn fabrik og kina/norge støberri var det jean marc nævnte som muligheder for at få andre ind. Så dejligt at se det ske
-
vestas tårnfabrik skulle også være den der kan producere til den laveste enheds omk i nus
-
den er total speciel designet til tårn produktion med direkte adgng til jernbanen. De har sindsyg mange km jernbane inden på deres grund
-
mon ikke de kan holde en 10+% brutto margin
-
skrev også +10%

-
men det er benhård konkurrence med mega overkapacitet i US. Så de hiver ikke en mega høj avance hjem
-
haha nej godt 10%
-
men det er blot et bud
-
der er som sagt overkapacitet så deeeet
-
Betyder jernbanetransporten noget i forhold til prisen i ordren på tårne o forhold til vogntog
-
der er stadig overkapacitet pete. Der blev nok opstillet ca 12.000mw sidste år. I år bliver det nok ikke mere end 2-4.000mw
-
så der er stor overkapacitet
-
ja jernbane er den absolutte billigste transport form
-
så det er en væsentlig årsag til fabrikken menes at have den laveste enheds omk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind