Genmab — April 2019
-
Men så vil det netop blive i konkurrence med Roche, som han ikke er interesseret i: "Jeg mener ikke, at vi igen skal ind i en konkurrence med Roche med et andet stof. Det er jeg personligt ikke særlig opsat på. Vi har nok brug for en partner for at maksimere potentialet af det program," siger Jan van de Winkel.
-
Det kommer jo an på hvad han mener med vi - jeg tror han tænker Genmab selv. De kørte trods alt Ofatumumab ret langt selv. For lang tid siden mener jeg også, at Jan sagde at man ville undgå de samme indikationer og havde helt andre planer, men sådan har tonen ikke været på det seneste. Det kan også være sådan han tænker - og dermed måske mere nogle med forstand på MS og måske RA
-
Der har været en spændende poster på AACR i dag med NKTR-255 og dara (fig
https://www.nektar.com/application/files/7215/5420/5270/AACR2019-ABS3265-Final.pdf -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind