Genmab — Juli 2018
-
Jeg er bare glad for, at vi landede på den anden side af 1020, da flere tekniske analytikere tager det som et købssignal pga en mulig trendvending.
-
Er bare ikke helt tryg ved, at det sker under lav omsætning i en varm og normalt stille sommermåned.
-
Hvis jeg endeligt skal juble må det blive på patienternes vegne. Det er en uhyggelig lidelse uden særlig megen virksom medicin.
-
Du har fuldstændig ret Helge. I alle de behandlinger hvor dara gør en forskel for de patienter som er ramt af forskellige lortesygdomme er der grund til STOR jubel.
-
Der har længe været håb ( forventninger ) til Dara i AL amyl.. og at det nu bliver bekræftet med orphan drug status af EMA vil jeg kalde et stort scoop. Jeg tror ikke der er tvivl om at US også vil godkende det meget snart pga. de dårlige ( stort set ingen ) behandlingsmuligheder der er nu . Som MJ skriver kan det blive en ekstra BB på sigt. Dara tager et skridt fremad i 7 mile støvler.
-
Ved vi om der er tale om et registreringsstudie? N=25 er ikke overvældende
-
Vil det ikke være naturligt med minimum endnu et fase 2 til at replikere evt resultater?
-
-
Estimated Study Completion Date : October 30, 2025

-
Jep. Det er dog et combo-studie, så her tæller orphan drug ikke. Og det er for newly diagnosed, så regulatoriske krav er meget større
-
Men vil størrelsen på monoterapi-studierne mon være tilstrækkeligt til registrering? Der er stadig et væsentligt element af safety
-
God morgen.

-
JV...Jeg mener, at man i sjældne sygdomme med meget få behandlingsmuligheder ofte gennem tiden har godkendt små fase 2 studier. I Daras tillfælde i AL Amyloidosis ser safety umiddelbart godt ud.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind