Genmab — Juni 2018
-
de var jo helt væk, men det siger Norvartis move jo alt om
-
Solsen> hvorfor skulle vi have solgt??
-
Jeg har stadig svært ved at forstå de stoppede fase 3 forsøg
-
Fordi vi mener pipelinen er tynd? Keg pointerer jo netop, at jeg har valgt at investere i Genmab pga. potentialet af dara i mm. Det synes jeg ikke er afspejlet i nuværende kurs. Kunne ikke drømme om at gå ind i Genmab i nuværende forfatning i kurs 1300-1400.
-
...og at man ville slå ritux af pinden uden at gå h2h
-
Undskylder i øvrigt tastefejlene. Er med på tlf.
-
Bulder> Hvornår kan vi så forvente godkendelsen kommer?
-
hahaha
-
solsen selvfølgellig skal gen investere hæftigt i pipeline. Jeg mener faktisk de har sovet i timen og skruer op for blusset 24-30 mdr for sent. Og ja derfor er deres senfase pipeline tynd og der er et længere slip til de næste mulige BLA
-
så ja jeg er all in for der bruges ressourcer i R&D. Når jeg skriver som jeg gør er det fordi genmab også begynder at blive et mere modent selswkab hvor der begynder at komme mere fokus på selve regnskans tallene. Og i det perspektiv betyder det en del om indtjening er 1 mia højere eller lavere som følge af højere R&D spending
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind