Genmab — Juni 2018
-
Bulder> Hvornår kan vi så forvente godkendelsen kommer?
-
hahaha
-
solsen selvfølgellig skal gen investere hæftigt i pipeline. Jeg mener faktisk de har sovet i timen og skruer op for blusset 24-30 mdr for sent. Og ja derfor er deres senfase pipeline tynd og der er et længere slip til de næste mulige BLA
-
så ja jeg er all in for der bruges ressourcer i R&D. Når jeg skriver som jeg gør er det fordi genmab også begynder at blive et mere modent selswkab hvor der begynder at komme mere fokus på selve regnskans tallene. Og i det perspektiv betyder det en del om indtjening er 1 mia højere eller lavere som følge af højere R&D spending
-
Jep. GEN er blevet bange for sin egen skygge og vil hellere gå ud med en bred udviklings og salgsstrategi. Lidt underligt, når ens dna skulle være forskning...
-
De har meeeega mange penge i likider. De kunne UDEN problemer have ansat 100 mand mere in R&D for 2 år siden uden at sætte noget som helst på spil. De har sovet i timen og deet betaler de for nu mht deres pipelines modenhed
-
Men det er måske fordi pipelinen ikke er så potent, som man giver udtryk for
-
solsen nu er det så ikke kun analytikerene jeg tænker på. Også den generelle debat herinde.
-
@nohope, kan jeg ikke helt se, vi var i 1440, da hele joken med Darza sales tog en helt syg drejning, noget som jeg mener, der er fuldstændig rettet op på. Jeg vil give Solsen ret, Giv os 50% MRD NEG i maia, så er vi over 10MIA $ i top sales
-
hehe havde nu heller ikke regnet med andet solsen
Men bare der er plads herinde til flere nuancer på casen uden man af den grund bliver skudt div ting i skoen (ikke rettet mod dig) -
mjaaa jeg mener så ikke dagens kurs er helt off. Kursen steg ALT for meget ALT for hurtigt som gjorde der nærmrst allerede var indregnet et kæmpe mia salg. Hvilket gør at yderligere upside ved relasering af det store salg vil være mere begrænset. 15-25% stigneringer herfra om året er alt fint
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind