Genmab — December 2017
-
Det er et finansielt rationale - og betyder at alle er potentielle købere
-
et strategisk rationale vil give en køber synergier, som skaber ekstra værdi. GENs helt store problem er, at en køber ikke kan opnå ekstra værdi gennem SG&A eller udvidelse af det kliniske program
-
ofatumumab var et godt eksempel, hvor Novartis så det uudnyttede potentiale i MS. De kan både køre ofa gennem klinikken og udnytte rettighederne til at "fylde på" deres salgsstyrke
-
i mangel af bedre, er det altid SSV DCF, vi bruger til værdiansættelse. Specielt for early stage biotech er det problematisk - men det er det bedste vi har
-
pga risikoprofilen i biotech og i pharma, er det to forskellige investorgrupper, der optræder her
-
biotech er highrisk, mens big pharma på lange strækninger kan minde om obligationer - og GEN er i vadestedet mellem de to
-
jeg vil mene på et dybt problematisk sted - fordi GEN ikke længere kan tilbyde de enorme værdistigninger, som biotech kan - og samtidig er penetrationen med dara så tidlig/beskeden, at der ingen P/E er, som retfærdiggør en investering ud fra et pharma synspunkt
-
...det er på den baggrund, at jeg er så pokkers forbitret over, at det lykkedes at rapportere stagnation i væksten
-
Jeg forstår ikke jeres diskussion om Car-t. Det er det samme som at skulle købe en ny bil og så tænke: Ej jeg venter lige da vi snart kan købe flyvende biler(der går mange år). Vi aner ikke om Car-t overhovedet kan opnå en sikkerhedsprofil der kan godkendes til andet end longshot. Personligt tror jeg det har meget lange udsigter da bivirkningerne er ekstreme.
-
Kig på abstractet som Dr Usmani omtaler PFS på 95% efter 12 mdr. 43% Scr, Dara kan jo ikke undgå at blive involveret i primæbehandling og med en PFS over 50% mange år frem i tiden, forventer jeg faktisk at analytikerne omjusterer deres kursmål efter ASH, da de slet ikke har taget nok højde for vedligeholdelsesbehandlingen.
-
Tror det er mere sandsynligt at putte Dara i benzintanken og opnå flyvende bilteknologi end at Car-t skal udfordre Dara i nærmeste fremtid eller om overhovedet, men det er så bare min holdning, dermed ikke sagt at det ikke er godt at være opmærksom på teknologiens mulige muligheder.
-
Jeg forstår heller ikke diskussionen om CAR-T.... Det jeg til nu har læst. Så er det da interessant, men det ser ud til at have meget lange udsigter. Før det "eventuelt" skulle kunne blive en konkurrent.... Men når kapable personer som JV og Sukkeralf, kigger nervøst den vej. Jamen så skal jeg som Genmab investor også være nervøs... Men som sagt, er det ikke lykkes mig endnu at forstå hvorfor?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind