Genmab — Marts 2017
-
Ja bibob...Derfor indgår Dara i op til 40 forsøg nu i kombi.
-
Vi ser også, hvor markant stærk virkningen er af kombier i Pollux og Castor.
-
Der er nok mange som ligger i gearede positioner som ikke er glade for "bump" på vejen.
-
29 % i RRMM var resultatet der blev godkendt på. MM utrykker CD38 i højere procenter en NHL. Så ingen overraskelse, når der henses til den høje bar der blev sat. Kombinationsbehandling er fremtiden og intet belæg for at konkludere noget negativt omkring mulighederne i solid cancers, hvor synergien mellem pd hæmmere og dara er interessant.
-
Ligeledes heller ikke noget belæg for at afskrive kombinationsbehandlingerne.. er bange for at EI kommentaren omkring et fald på 190 DKK er affødt af at jeg flere gange nævnte at det var Bowers NPV på NHL.. men det betyder så ikke at aktien skal falde med dette, for som jeg også skrev er der andre knapper der kan skrues på.. Samtidig var dette værdien om 12 måneder og ikke dagsdato.. yderligere har Novod som også skrevet 79 DKK totalt set udenfor NHL.. ville bare lige understrege igen at der
-
ikke er grund til panik.. vi står ubetinget til et fald og ingen ved hvor meget, men mit bud er som tidligere skrevet 50 point.. dog betyder teknik nok en del og måske vi kan være heldige og slippe nådigt.. Igen som Solsen skriver, det er galimatias at henføre forøget risiko for skuffelse i solide tumorer fra dette mindre bump på vejen..
-
Darvin: yes udenfor MM
-
Læs lige hvad Solsen skrev kl. 20.51.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind