Genmab — Marts 2017
-
Jamen så passer pengene desværre - mon det så udelukker kombinationsbehandlinger i andre hæmatogiske sygdomme. I meddelsen står der at planlagte studier vil fortsætte - og Jan har jo tidligere nævnt, at man vil teste dara i 7 hæmatologiske sygdomme.
-
Jeg svarede bare JKJ der nævnte at en debatør på EI skrev vi skulle ned med 190 DKK.. Det skal vi ikke.. måske 50 DKK, men det er umuligt at spå om.. vi kan falde mindre og mere.. Jeg lever ikke af trading.. jeg lever af investering.. det langsigtede potentiale er intakt og som Sukkeralf lige har påpeget er der stadig kombinationspotentialet..
-
Enig Roi.
-
Mono betyder patienten behandle med dara
alene. Ikke i kombination med et andet Medikament -
JonSnow ..mekanismernei de forskellige kræftformer med uhæmmet celledeling, immunforsvar m.m.er kompliceret. Den moderne forskning viser at behandling med flere midler som angriber flere target (aspekter) af lidelsen er mest effektivt.
-
Dagens artikel i MedWatch fortæller glimrende om den synergiske effekt i kombibehandling.
-
Man kan f.eks. være skeptisk omkring Prosvacs (Bavarian) virkning i mono, men måske mere positiv i kombinationer.
-
Ja bibob...Derfor indgår Dara i op til 40 forsøg nu i kombi.
-
Vi ser også, hvor markant stærk virkningen er af kombier i Pollux og Castor.
-
Der er nok mange som ligger i gearede positioner som ikke er glade for "bump" på vejen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind