Genmab — Januar 2017
-
God morgen. De gode folk hos Genmab har lavet en Zalutumumab Hexabody: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5168808/
-
Sorry forkert link her er det rigtige: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28062698
-
God morgen.

-
Tak for link Bongo.

-
Det vil være oplagt.
-
-
Desuden synes jeg også at huske, at Zaluturbomab oprindeligt var et forsøg på at lave næste generation af cetuximab ( altså lidt i stil med at ofatumumab skulle være en nyere udgave af rituximab), hvor man øgede i begge tilfælde forbedrede CDC. Og da zalutumumab allerede havde en forbedret CDC i forhold til cetuximab - og hverken den eller Ofatumumab ikke rigtig slog igennem for alvor, så var vi/jeg efterhånden lidt tvivlsom overfor ideen. Forstår i hvert fald slet ikke hvorfor den først kommer
-
Ideen er at få andre til at investere i de områder man ikke selv interesserer sig for. GEN teknologier kan bruges på mange andre områder end cancer, f.eks bruges Unibody slet ikke i cancer. Jeg er bange for at Jan tænker mere som en forsker og ikke ser mulighederne. Hvis der ikke er nogen der vil lave en 50% deal så lav et spin off med 10 Duobody licenser.
-
Jeg mener, at Jan har udtalt at Genmab uden for cancer ikke går efter 50% deals, men mindre kan gøre det. Det er aftalerne med Lundbeck og Novo vel også eksempler på!?
-
Gilead aftalen er ligeledes et eksempel på at Genmab laver aftaler uden for cancer uden 50% ejerandel.
-
Interessant læsning.
-
I aftalen med Lundbeck indgået i 2010 omkring Parkinson, er det Lundbeck der afholder udviklingsomkostningerne (i hvert fald hovedparten), hvilket også gør det sværere at forhandle en høj royaltysats.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind