Genmab — November 2015
-
Prisen har som sådan ikke nogen betydning for, om tilbuddet skal tilgå markedet
-
Du kan ikke markedsføre og sælge græs som slankemiddel. Jeg er udmærket klar over der står "pure" etc. i det Solsen skriver, du behøver ikke skrive det med stort, men det er altså en gråzone da du rent etisk måske kan klandres som værende kvaksalver, men det må politiet afgøre hvis de får en anmeldelse.
-
Hvis Se og Hør skrev at dhimmi Lars Løkke bliver spist af en krokodille engang i næste uge og det skete hvad tror du så ville ske?
Hvis hans postulat bliver virkelighed omkring 1500 kr. hvad tror du så der sker? Han har skudt sig selv i foden. Enten mister han al troværdighed eller også vil han blive anklaget for insiderviden. Ærgerligt for jeg synes det er sjovt med noget "kant" og sjove analyser og påstande, men det ligner et stort selvmål. -
Det er ulovligt at indikere man har insiderviden
-
Jeg har altid syntes BB var totalt useriøst. De får jo ret på et tidspunkt. De har talt om opkøb af Genmab i 2-3 år i træk nu. Hvorfor skulle de have mere ret i dag end for 12 måneder siden? De vil nok også snakke om opkøb de næste 3-5 år og pludselig en dag får de ret
-
Selvfølgelig har BB ingen insiderviden. De snakker bare om hvad de håber sker. De snakkede jo også om kæmpe duobodyaftaler, At Gilead ville lave en Genetech/Roche model med Genmab og at Royalty på Dara minimum var 20-30 %... 95 % af det BB skriver har jo vist sig ikke at holde vand..
-
Hvad er det for et foretagende?
-
-
Kurs 1500 + i morgen ville jeg tage imod med kyshånd
-
Skattevæsenet ville også blive glade

-
Nej rigtigt nok. Så slipper jeg for skatten indtil da

-
Er du seriøs ?
-
Hvad mener du genmab er i om 5 år da ?
-
Hvis jeg ser total blue sky scenario så er kursen 3.000 i 2020. Tilbagediskonterer jeg dette til nutidsværdi med mit afkastkrav på 15 % årligt får jeg 1491 i nutidsværdi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind