Genmab — November 2015
-
Hvad er det for et foretagende?
-
-
Kurs 1500 + i morgen ville jeg tage imod med kyshånd
-
Skattevæsenet ville også blive glade

-
Nej rigtigt nok. Så slipper jeg for skatten indtil da

-
Er du seriøs ?
-
Hvad mener du genmab er i om 5 år da ?
-
Hvis jeg ser total blue sky scenario så er kursen 3.000 i 2020. Tilbagediskonterer jeg dette til nutidsværdi med mit afkastkrav på 15 % årligt får jeg 1491 i nutidsværdi
-
Så kan jeg få mere end nutidsværdien af mit blue sky scenario vil jeg da helt sikkert sige ja tak
-
Enig Solsen. Man skal altså passe på med ikke at blive nærig i sådan en situation.
-
Bruge dem? De skal bare genforrentes år efter år de næste 50 år og så gives til velgørenhed når jeg bliver gammel

-
Det er naturligvis gode OK argumenter, men jeg tænker vel lidt mere i retning af, at vi rammer de 1500 i en ikke så fjern fremtid. Og at der er andre værdier, som endnu ikke er talt med i regnestykkerne. Men selvfølgelig er penge i hånden altid gode.
-
Vi kunne jo starte med at bryde 750
-
Vi får ikke + 100% premimum. Vil mene 60-80 % premium er det mest oplagte ved et bud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind