Genmab — November 2015
-
Det vil være lidt af en fuck--finger til organisationen, at købe dara. "Vi foretrækker et produkt, der ikke er vores, og sælgere, der arbejder for JJ frem for vores interne ressourcer..."
-
Det er bare mange penge at rive op af lommen for at få fat i noget, som på de længste strækninger er præ-klinik
-
vi taler om en finansiering på kr 60-80 mia eller endda mere, for at komme i nærheden af det setup
-
Det er lidt af en mellemfinansiering...
-
men det her stadie er altså markedsføringsstadiet - det mener jeg ikke at have set en big-pharma spiller gøre
-
lidt a la BMW, der køber 20% af Mercedes med begrundelsen: "De laver bedre biler end vi gør..."
-
Det er jo netop det, der er humlen i mit argument - bmw vil ikke blive klogere. Det er en ren finansiel investering, der ingen kommerciel værdi har
-
Bryan/Garnier indler dækning af GEN med kursmål 870
-
vi kommer deropad...
-
Måske ikke meget hvis vi ser på Daratumumab alene, men der følger jo andet med - det er stadig meget få biotekselskaber af Genmabs størrelse, som evner at bringer to lægemidler på markedet - og læg dertil at Genmab påstår, at de har den bedste prækliniske pipeline nogensinde.
-
Vi kan hurtigt blive enige om, at der er stor værdi i GEN - for en køber, der ikke er JJ, vil potentialet dog være aaalt for langt fra markedet, til at det kan retfærdiggøre prisen - som jeg ser det
-
Amgen sidder jo også med en vis viden om MM markedet og stor viden omkring antistoffer, så mon ikke de også kan vurdere mulighederne for Daratumumab, hvis det kommer dertil - de har jo selv lavet en ganske lukrativ aftale med Xencor, for netop at ramme præcis det marked Genmab sætter sig på
-
Det er jo netop kun de store selskaber med mange penge på kontoen der kan købe Genmabs udviklingsmaskine - og vis de med en rimelig sikkerhed kan gøre den for royalty indtægterne for Daratumumab, så er det vel ikke helt umuligt. Igen Amgen er ikke den mest oplagte - her synes jeg selv Gilead passer bedre ind.
-
men vil opkøberne ikke typisk foretrække kandidater, der har programmer tættere på markedet - netop fordi de kan bruge synerginerne mellem de nye medikamenter og deres egen markedsføring og distribution?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind