Genmab — Oktober 2015
-
hæh - well, vi er vel efterhånden ved at komme tæt på den periode, hvor der kan komme opjusteringer
-
Jeg kan underholde med følgende lille opgørelse, jeg har lagt ind i excel:
-
Submission 5. juni 2015 125 dage siden
Full submission 9. juli 2015 91 dage siden
PR meddelelse 4. september 2015 34 dage siden
PDUFA 19. marts 2016 163 dage til -
prøver lige at formattere
-
Submission 5. juni 2015 125 dage siden
Full submission 9. juli 2015 91 dage siden
PR meddelelse 4. september 2015 34 dage siden
PDUFA 19. marts 2016 163 dage til -
Submission 5. juni 2015 125 dage siden - Full submission 9. juli 2015 91 dage siden - PR meddelelse 4. september 2015 34 dage siden - PDUFA 19. marts 2016 163 dage til
-
“Elotuzumab and daratumumab will likely be approved this year, we’re hoping in the October/November time frame,” says oncologist Brian Durie, chairman and co-founder of the International Myeloma Foundation. “They’ve both received breakthrough therapy designation with the U.S. Food and Drug Administration.”
-
Ja, pre-ASH approval vil være en helt fænomenal markedsføringsplatform at få forærende!
-
det kunne godt være, at dara skygger over alt andet. Så "usikkerheden" omkring godkendelsen skal væk, før vi kan komme videre i teksten
-
vi kan jo kun krydse fingre og håbe de får ret
-
ikke så vidt jeg ved. beslutningerne kommer som julemanden om natten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind