Genmab — September 2015
-
Hvis vi nu skal blive i de vilde spekulationer kunne det være for at flage, at ingen aktionærer har over 10% og dermed alene vil være i stand til at blokere en afnotering...
-
min første tanke var også relateret til en eventuel kommende overtagelse. Ved nærmere eftertanke, har jeg ingen favorit blandt de mulige forklaringer. Hvis de har fået kolde tæer efter så kort tid, så er det den største gang amatørisme jeg har været vidne til, siden Kurt "Nikkelaj" stod i spidsen for det danske fodboldlandshold.
-
jky der er da ikke noget amatør over konstant at opdatere ens analyse af selskabet, branchen og markedet som helhed. Hvis der er ting der ændre sig i forhold til det de hidtil har vurderet så skal de da netop agre på det.
-
hvis de eksempelvis tror markedet generelt skal længere ned har det jo ikke noget med genmab casen at gøre. Så vil genmab også blive presset.
-
genmab er ikke billig på nøgletal. Der er allerede priser ret stor omsætning ind
-
dara indtjening/oms
-
nej. Men hvis markedet generelt skal sætte sig så vil man også betale mindre for fremtidig vækst
-
nu må vi se. Men jeg tror vi de kommende dage vil se de anonyme være netto sælger
-
ro på nu - det er ikke mere end 4 uger siden at Fidelity flagede 10%. De har reduceret med 27,100 aktier. Det er peanuts
-
Siden da har FDA og CHMP givet PR
-
Jeg vil vove pelsen og sige, at det mest sandsynlige er en positionering ifht et evt. opkøb af GEN
-
Tidspunktet er mærkeligt og giver ingen mening. Håber på praktikant-teorien men tror mere det er langsom opstart af allokering mod energiaktier måske. De har måske haft dem placeret i biotek indtil de har vurderet at det er tid for en af Helge's nytårsraketter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind