Genmab — September 2015
-
hvis det er markeds situationen så hjælper deres forarbejde jo ikke noget. Hvis de tror marked skal falde en del mere tilbage og forblive på et lavere niveau hvorfor så ikke reducere for evt at samle op længere nede
-
men nej det er umuligt at vide hvad der ligger bag. Blot giver det ikke meget mening at sælge så lille en andel. Så kunne de lige så godt lade være med at sælge fra
-
derfor gætter jeg på de reducere yderligere i den kommende periode. Kan også være derfor de anonyme var så stor netto sælger i dag
-
-
For mig at se giver det ikke umiddelbart mening blot at reducere med 27K. Det er 5 promille af deres beholdning. Det er et ubetydeligt beløb for dem. Derfor tror jeg de vil reducere yderligre over den kommende tid. Beviser herrfor får vi dog formentligt først ved årsregnskabet. Med mindre de inden da bryder enten 10% eller 5%
-
præcis. Af en eller anden grund vil de gerne reducere. Så man må håbe NBI arter sig den kommende periode. For bliver da knap så sjovt hvis de skal reducere mens der i forvejen lægges et pres på
-
Hvis vi nu skal blive i de vilde spekulationer kunne det være for at flage, at ingen aktionærer har over 10% og dermed alene vil være i stand til at blokere en afnotering...
-
min første tanke var også relateret til en eventuel kommende overtagelse. Ved nærmere eftertanke, har jeg ingen favorit blandt de mulige forklaringer. Hvis de har fået kolde tæer efter så kort tid, så er det den største gang amatørisme jeg har været vidne til, siden Kurt "Nikkelaj" stod i spidsen for det danske fodboldlandshold.
-
jky der er da ikke noget amatør over konstant at opdatere ens analyse af selskabet, branchen og markedet som helhed. Hvis der er ting der ændre sig i forhold til det de hidtil har vurderet så skal de da netop agre på det.
-
hvis de eksempelvis tror markedet generelt skal længere ned har det jo ikke noget med genmab casen at gøre. Så vil genmab også blive presset.
-
genmab er ikke billig på nøgletal. Der er allerede priser ret stor omsætning ind
-
dara indtjening/oms
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind