Genmab — September 2015
-
Mit problem er at jeg har set meget få ekspertudtalelse, som mener det er positivt - i sådan en situation er det bestemt godt at have Novartis i rykken. Altså hvis vi skal tro Jan, så mener han jo at det er den bedste mulighed indenfor CLL. Dermed må potentialet i hvert fald være større end de ca. 500 millioner man omsætter for i 3 linie. Så jeg tror godt en godkendelse kunne give Genmab 100 millioner om året i royalty
-
Omvendt udtalte den lidt negative læge fra det postede you tube indlæg sig tydeligvis uden at kende ret meget til studierne md ofatumumab. I princippet er potentialet meget stort så længe CLL ikke kan helbredes.. I princippet kommer samtlige patienter vel i en situation hvor maintenance hypotetisk er relevant som muligt alternativ til ikke at gøre noget
-
Vil generelt bare gerne have mere til Duobody snart.
-
Øvrige bispecifikke kører hurtigt frem pt. Genmab må ikke sakke bagud her
-
Ja. Og jeg kunne godt ønske mig at man rent faktisk øgede deres kapacitet i forskningen/præklinisk udvikling. Det er ikke just fordi de har en super stor bred pipeline. De burde være i stand til årligt at sende flere nye stoffer i klinik.
-
Det tror jeg også sker Troldmand. Tror bare de vil have Dara approval først så de er helt sikker på at have årlige faste høje royalty før de gearer op.
-
Tror vi vil se dem gå til +1 mia. DKK i årlig R&D indenfor ret kort tid efter dara approval. Nok allerede i 2017
-
Og nu vi er ved ønskerne. Så kunne jeg godt tænke mig at de ændrede deres pipeline design. Så det specifikt fremgår hvor mange stoffer de har i præklinisk udvikling. Altså med præklinisk udvikling værende den definition at de pågældende programmer har påbegyndt de afsluttende Adme tox studier
-
Det skal der til hvis de vil udvikle TF-ADC, AXL-ADC + egne duobody projekter etc. også selvom de ikke betaler til hverken Ofa eller Dara
-
ja er helt enig i at de vil komme over +1 mia fra 2017. Men de kunne sagt allerede nu ansætte 50-100 mand mere i deres forskning. De har 3 mia på bogen.....
-
Enig trold. Men tror som sagt lige de venter et par måneder på dara approval og så gasser op på medarbejdere og udgifter. Og de skal jo også lige finde kvalificerede medarbejdere
-
Det er dog også vigtigt for Jan at de kun kaster penge efter de ting som er banebrydende nye produkter og som gøre en forskel "knock your socks off". Han har gjort klart flere gange at de ikke vil differentiere sig bredt og udvikle nicheprodukter eller produkter som differentierer sig vildt fra det vi kender i dag. Det skal være banebrydende produkter mod et stort marked
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind