Genmab — September 2015
-

-
Ja..og tror derfor også at analytikere ikke har slidt på regnemaskinen på dette område.
-
"Vedligeholdelsesbehandling" klinger jo altid godt.

-
Mit problem er at jeg har set meget få ekspertudtalelse, som mener det er positivt - i sådan en situation er det bestemt godt at have Novartis i rykken. Altså hvis vi skal tro Jan, så mener han jo at det er den bedste mulighed indenfor CLL. Dermed må potentialet i hvert fald være større end de ca. 500 millioner man omsætter for i 3 linie. Så jeg tror godt en godkendelse kunne give Genmab 100 millioner om året i royalty
-
Omvendt udtalte den lidt negative læge fra det postede you tube indlæg sig tydeligvis uden at kende ret meget til studierne md ofatumumab. I princippet er potentialet meget stort så længe CLL ikke kan helbredes.. I princippet kommer samtlige patienter vel i en situation hvor maintenance hypotetisk er relevant som muligt alternativ til ikke at gøre noget
-
Vil generelt bare gerne have mere til Duobody snart.
-
Øvrige bispecifikke kører hurtigt frem pt. Genmab må ikke sakke bagud her
-
Ja. Og jeg kunne godt ønske mig at man rent faktisk øgede deres kapacitet i forskningen/præklinisk udvikling. Det er ikke just fordi de har en super stor bred pipeline. De burde være i stand til årligt at sende flere nye stoffer i klinik.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind