Genmab — September 2015
-
Selv om rrmm er en smal indikation, så ser situationen meget anderledes ud end
for ofa tilbage i 2009 -
Tak Legolas..Det lyder logisk.
-
Godkendelse, milestone og royalties kan muligvis ryste 500 mill dkr mere af sig i indeværende regnskabsår, hvilet må føre til en opjustering på et tidspunkt. Det borger godt for ASH, hvor der må komme endnu mere positiv fokus på Genmabs generelle pipeline. Fidelity må godte sig og BC og de andre shortere må græmme sig på mandag...
-
Nok har mange ventet det, men de store og forsigtige har måske kigget efter det som sidste og afgørende "undskyldning" for at købe sig ind. 3-5% bør det udløse, men det er også kun min forventning. Jo, jeg er optimistisk anlagt, men godkendelse i indeværende regnskabsår, må være en mulighed - specielt, når det kan have en så afgørende betydning for mange patienter.
-
Jeg tror også vi har stor chance for at høre noget tidligere end 9 marts - men det er jo kun tro. For DARA siger alle jo at sandsynligheden for godkendelse er helt og aldeles i top, nær 99 pct hvis man kan sige det sådan. Det er der naturligvis ingen investorer der regner med, snarere max 75 pct. PR gør at investorerne rykker tættere på og derfor vil vi, tror jeg, se en "mindre" stigning og ryge over 700 i løbet af en uge eller to, hvorimod den store stigning kommer ved godkendelse.
-
Nogen der kender noget til godkendelse af dara i Europa
-
Ved godkendelse er det "over the Hill" og i løbet af 2016 helt sikkert farvel til 1.000 - blot min forventning

Nok ikke lige efter godkendelse - men derop SKAL vi, hvis man kan regne. Når godkendelsen er i hus skal investortankegang og analytikertankegang finde fodslag. Derfor en stor stigning efter godkendelse.
Til december kommer der sikkert også lidt godt til kursen tror jeg. -
Jeg var lige inde på raps.org, som Darvin henviste til, for at finde lidt statistik på PR. Det lykkedes ikke rigtigt. Til gengæld fandt jeg et par andre ting: Det viser sig at BTD er langt sjældnere end PR, altså at mange ansøgere får PR uden forinden at have BTD. Det viser vel at Dara's tidlige BTD er mere betydningsfuld end den aktuelle PR.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind