Genmab — Maj 2015
-
Jeg siger ikke du insinuerer det. Men mange gør i genmabtrådene og syntes ikke det er klædeligt...
-
McJean hvor har du set før at et medicinalselskab har lavet en algoritme der sender en aktiekurs kunstigt ned i kurs inden de kommer med et opkøbstilbud? jeg har aldrig set det før?
-
Det er nu bedst at få tvivl og undren frem i lyset. Også på dette punkt.
-
Du er da enormt dobbleltmoralsk nu? Du blokerede Bryan herinde fra fordi han gerne ville have tvivlen og undren omkring dine nytårsraketter frem i lyset? Men andre brugere må godt insinuere at store medicinalselskaber foretager kursmanipulation? du siger bare til hvis du ikke kan se dobbeltmoralen
-
Det hælder jeg også mest til Mcjean.
-
-
jeg syntes normalen er at man ser stigende aktiekurser op til opkøb.
-
medmindre det er et selskab som er i problemer, mangler kapital eller lignende.
-
jeg syntes bare ikke det er klædeligt med kommentarer som: " kursen falder, det er nok fordi den skal køres ned inden et opkøb". Syntes bare at sidde snakke om kursmanipulation, handel på insiderviden bør vi holde os for gode til medmindre vi ved noget konkret. Ellers bliver debatten noget useriøs. Men bare min mening. Og har garanteret selv gjort det tidligere
-
Solsen det er jo den anden vej. Det er ikke Winkel som ringer til børsen. Det er børsen som kører temauge hvor de går i dybden med forskellige C20 selskaber. I går var det Winkels tur. Og de har så interviewet ham, ATP, Plesner mv. for at skabe en bred Winkel på deres artikel. Og faktisk syntes jeg det virkede. Det er godt at se noget kvalitet i børsen engang imellem.
-
Men du ved jo godt at hvis en journalist spørger jan om han må komme og interviewe ham til børsen og han hører den energi og de superlativer Winkel altid har, så vil det blive en positiv artikel

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind