Genmab — Maj 2015
-
jeg syntes bare ikke det er klædeligt med kommentarer som: " kursen falder, det er nok fordi den skal køres ned inden et opkøb". Syntes bare at sidde snakke om kursmanipulation, handel på insiderviden bør vi holde os for gode til medmindre vi ved noget konkret. Ellers bliver debatten noget useriøs. Men bare min mening. Og har garanteret selv gjort det tidligere
-
Solsen det er jo den anden vej. Det er ikke Winkel som ringer til børsen. Det er børsen som kører temauge hvor de går i dybden med forskellige C20 selskaber. I går var det Winkels tur. Og de har så interviewet ham, ATP, Plesner mv. for at skabe en bred Winkel på deres artikel. Og faktisk syntes jeg det virkede. Det er godt at se noget kvalitet i børsen engang imellem.
-
Men du ved jo godt at hvis en journalist spørger jan om han må komme og interviewe ham til børsen og han hører den energi og de superlativer Winkel altid har, så vil det blive en positiv artikel

-
Det er bare vigtigt at pointere. Det er altså ikke bestilt arbejde af Genmab. Det er en del af børsen C20 tema. Jeg tror bare Jan udnytter muligheden
-
Jeg syntes ikke det er unødvendigt Solsen. Biotekselskaber der ikke er profitable lever jo af forventninger til fremtiden. Derfor skal han selvfølgelig sætte nogle mål at gå efter.
-
Det er det jeg mener Sukkeralf. Det var omvendt hvis det var Jan der direkte ringer til børsen og bestiller arbejdet. Men at han er glad for at han har 10 doblet kursen siden sin CEO ansættelse og pointerer at han håber og har et mål at gøre det igen er da bare fint? det er da godt at have ambitioner.
-
Vi havde også blevet sure hvis han havde sagt: "jeg kan ikke kommentere aktien eller fremtiden. jeg forsøger bare at gøre det så godt som muligt og så må vi se hvad fremtiden bringer"....
-
BTW ser det ud til at 550 er tæt på at blive udfordret igen
-
Da Jan sagde det i kurs 80, synes jeg også det var en lige voldsom nok ambition, men han er godt nok kommet hurtigt efter det. En 10-doubling fra nuværende leje er endnu mere vild, men man skal aldrig sige aldrig - han siger jo også af et eller to af de 20 prækliniske programmer skal gå hele vejen. Og at han ikke kan garantere det, men der er en god chance
-
Genmabs setup med det nye Genmab og Daratumumab i fuld fart er hvad der skal til - netop derfor jeg synes deres strategi er den helt rigtige. De har virkelig chancen for at skabe noget stort, men der er ingen garantier !! De tør satse og tænke stort og de har reelt chancen - lad os håbe det sker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind