Genmab — Maj 2014
-
Det er dog vigtigt at vi får de 2 phase III studier igang hurtigt og få dem til at indrulle således at Elutuzumab ikke bider sig for godt fast i markedet. Ingen tvivl om at Dara er bedre end Elutuzumab, men lægerne må helst ikke blive forvendt med Elu da markedet kan være sværere for Dara at erobre så. Så mht. Dara syntes jeg faktisk at det ser ud til at køre rigtig godt, og Jan har faktisk lovet at vi vil se de første data fra Pivotalstudiet i løbet af i år !
-
Om det så bliver datareadout på toplinedata fra hele studiet eller data fra phase I delen er ikke til at vide. Det sidste nok det mest sandsylige, hvorimod det første vil være en drøm da vi så kan få en hurtig Filing næste år.
-
Hej I1989 giver dig ret i Dara kører fint men min pointe var bare at vi skal virkelig være fremme i skoene for ellers bliver vi overhalet indenom, og at Arzerra synes at udspillet sin rolle...er du enig i den betragtning...samt at Aarbo kursmål på 125 kan jo godt blive til virkelighed...på den orte bane...
-
altså alle kursmål kan reelt blive til virkelighed. Der kan jo komme større markedscrash. Men 125 kommer vi ikke medmindre vi begynder at se negative ting fra Dara enten på safety eller effekt.
-
Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal tænke om Arzerra. Nogle analytikere er meget positive, nogle er ekstremt negative. Jeg tror vi ender et sted der i midten. Eksempelvis Aabo som er den mest pessimistiske
har jo et topsalgsestimat på 1.500 mio. kr. selv i dette scenarie vil genmab få 300 mio. kr. årligt i royalty hvilket jeg ikke ligefrem vil kalde niche. -
Det jeg savner mest ligenu er at vi kan få HexaBody ordentligt på banen. Duobody syntes jeg ser ud til at gå fornuftigt. Især hvis J&J kører IND cå Cmet-EGFR indenfor 6-12 måneder
-
Ugebrev: Genmabs Arzerra-drømme smuldrer
Genmbas fejlede studie kom ikke som en overraskelse, mener Økonomisk Ugebrev, som har halveret sit topsalgsestimat for lægemiddelkandidaten Arzerra inden for CLL.
(medwatch.dk)
-
Man skal heller ikke glemme at der er andre CD20 antistoffer på vej og andre igen med andet target eks. CD19, så det er og bliver ikke nok, at Genmab eks. på EHA viser at Ofatumumab er det bedste CD20 antistof i kombi med Ibrutinib og Idelalisib. Der skal tunge kliniske data til !!
-
Er enig. 300-500 årligt fra Arzerra er rigeligt set fra min side. Kan jeg sagtens godkende.. så giver teknologierne et par 100 og Dara er fløden på toppen.
-
Prøv bare at tænk alle de regulatoriske milepæle vi får. Tror sagtens der kan ligge 100 mio. $ alene i regulatoriske milepæle i 2015/2016
-
Det var tider dengang Aabo kunne påvirke genmabs kurs med 10-15% både op og ned
nu kan han ikke engang puste til kursen -
Men som jeg skrev igår. 13 måneder siden Dara fik BTD. Vi udbygger løbende vores forspring i forhold til de andre CD38
-
Det eneste der ikke må ske er at SAR får en BTD i kombi med revlimid ligesom Elutuzumab så de kan overhale dara indenom i kombinationerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind