Genmab — Maj 2014
-
God IR pleje må man sige. Alt syntes jeg går i den rigtige retning mht. RRMS lige nu ?
-
Så vidt jeg forstod på GSK ville de blot kigge nærmere på dosis før de går i phase III fordi de overvejer at tage en lavere dosis og dermed færre bivirkninger?
-
jep solsen og hvor agressive bliver de ifht. indrulningen. hvis det går ligeså langsomt som i Maintaince CLL studiet når jeg jo at gå på pension og arzerra gå af patent før vi får toplinedata

-
nå - mens vi smed 1% i går, steg US med 2,5%. Mon ikke snart vi kommer til at se en mere solidt kursudvikling i GEN? Dara kører, RRMS er vist kommet tilbage på skinner, Arzerra er blevet godkendt - og nyhederned er ved at være fordøjede
-
...men så er der selvfølgelig vores anonyme drivanker. Deutsche har sluttet sig til skaren af de maskerede. Og de sælger stadig ud i en lind strøm...
-
hellere det, end han mangler selvtilliden...
-
men hvis der for alvor skal ske noget fra analytikerfronten, så skal Goldman skifte mening. Og de er allerede mega-bull på dara - alt andet har faktisk negativ værdi for dem...
-
er der andre, der syntes at det er lidt paradoksalt, at alle de store banker nu agerer under synonymet "anonymous"?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind