Jeg kommer helt sikkert til at fortryde dette indlæg, hvis STNG ikke er gået op i løbet af 3 måneder, men her er det altså.
Den flamboyante præsident for Scorpio Tankers (STNG) Robert Bugbee købte for 3 uger siden calloptioner til den 17. januar 2020.
For 3 uger siden investerede han i alt 757.000 USD i 17. januar 2020 calloptioner på h.h.v. 28 USD og 33 USD. På 3 uger er hans investering steget med 1,2 mio. kr. svarende til en gevinst på 157 %.
Jeg behøver ikke at fortælle jer, at Robert Bugbee herved har 100 % sammenfaldende interesser med aktionærerne i at få STNGs aktiekurs til at stige mest mulig, indtil han sælger optionerne eller de udløber om 3 måneder.
Da Robert Bugbee samtidig er den bedste kommunikator i produkttank, vil han gøre, hvad han kan for at få aktiekursen op. Og han vil være god til det.
Jeg har tidligere nævnt, at produkttankraterne bør stige i 2. halvdel af oktober og frem mod implementering af IMO 2020. Og sørme om ikke produkttankraterne er begyndt at stige næsten på klokkeslag.
Bugbees optioner og hvad de betyder for STNGs aktiekurs, er muligvis det hotteste tip i shipping lige nu.
Men pas på. Det hele er spekulation, ganske vist velbegrundet spekulation, men spekulation ikke desto mindre.
Stol ikke på hvad jeg siger, invester ikke mere end du kan tåle at tabe, og lav din egen research.
[image: 78083_11022_01.jpg]