Aktiesnakken — Marts 2022
-
Tak for update. Ingen nye rapporteringer
om afhentning af olie -
Desværre ikke.
-
Men de 3-5 stykker der bor i området skal også være lidt heldig for lige at ramme ind i tank bilen, når de kører forbi
-
vil jeg tro.
-
Så linje 2 har været fixet i 24 dage og linje 1 i 8 dage.
-
De må stadig have problemer med den oppetid
-
Ingen produktionstal indtil videre, indikere <b>måske</b> også at det ikke er gået i den markant i den rigtige retning.
-
Ja det kan man også udlede af de "kun" har sendt 3 ekstra tankvogne afsted efter opstarten.
-
Så det er ikke sådan at de køre på den høje klinge en uge
-
ja, desværre.
-
Tror ikke man skal udelukke at kapaciteten på 20.000 ikke kan nås fordi der ikke er den nødvendige redundans.
-
De var lidt tøvende da de svarede på mit spørgsmål om de vil indbygge mere redundans. Så lyder til det vil være ret omfangsrigt/dyrt at gøre på nuværende tidspunkt hvor fabrikken er i drift
-
Ja, det er jo spørgsmålet, hvad oppetid de 20.000 tons er beregnet til.. Samme kriterie som PoC, ja så går det nok ikke, medmindre de har sat en større margin på
-
Det bemærkede jeg også.
-
Og der er mentalt lang tid til Q1 hvis ikke der kommer updates inden da
-
Det må man sige, så er vi nok nede i 12-13 stykker inden da.
-
Nå vi må se, det ville være fedt hvis de kom med nogle forbedrede produktionstal inden dag. Så vi da har en forventning om det går den rigtige vej.
-
inden dag= inden da.
-
De deltager forhåbentligt også i nogle eksterne IR events inden da. Hvor de kan komme med nye data
-
<u><b>Top-20 har nu 112 mio aktier:</b></u><br>
► Marts 2022: http://cqz.eu/QFUEL__2022-03_topp-20 <br>
► Hele 2022: http://cqz.eu/QFUEL__2022_topp-20 <br>
De små aktionærer fortsetter at øge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind