Aktiesnakken — Januar 2022
-

-
DT jeg køber heller ikke den der vilde konsporatioske ide der er omkring QF. Mener den er aaaalt for meget værd. Selvom der er mange der tror den kan stige 10.000% forde den er ekstrem shortet. Så det er blot en mindre "gamer" portion
-
DT har du sat tælleren i gang på hvor meget der bliver solgt på 35,80

-
Abe stay strong! eller hvordan det nu er
-
har ikke helt styr på 35,8 andre kan jo også byde ind over, men man kan skimte alle 800 ordre (også splittede) i loggen
-
Hvilken platform handler du igennem?
-
nordnet, db og saxo (bruger jeg dog næsten ikke)
-
800 ren i 35.8 er handlet 25 gange
-
ahh så du benytter flere platforme. Nogen fordel ved det+
-
så det er 20K lige ud, men så er der masser splittede ovn i
-
nope, blot hvor jeg har mine penge. Jeg foretrækker klart nordnet da det er langt billigere med f.eks. QF med egen valuta konto, hvilket koster spidsen på DB
-
800er
isbjerget lader til at være smeltet -
Ja vi kom igennem
-
Jeg benytter kun NN
-
Kiggede lidt hvad der var af private banking på de andre platforme. Ser faktisk ikke ud til de kan konkurrere med NN på prisen
-
er vist de giro til de amerikanske
-
men så er det med indberetningen man selv skal stå for
-
Ja og dete vil jeg ikke bruge tid på. Alt det indberetning. Det har jeg for mange handler til
-
Samme der har holdt mig væk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind