Aktiesnakken — Januar 2022
-
mindre kan dog også gøre det

-
Blev den der 20k blok handlet i QF?
-
TM: jeg fulgte den for længe siden da det var vildest med robinhooders, og det var nogle sindsyge sving, den skulle minutiøst overvåges hvis jeg skulle være med. Kan være det går mere roligt for sig nu.
-
@hook22
håber du har ret! -
Algo der køber i 800 stk blokk
e? -
iceberg ordre i salg, med åbn volumen 800 stk vil jeg tro
-
Kjertil har lært til i dag på proinvestor

-
ja tænkte jeg også lige
-

-
DT jeg køber heller ikke den der vilde konsporatioske ide der er omkring QF. Mener den er aaaalt for meget værd. Selvom der er mange der tror den kan stige 10.000% forde den er ekstrem shortet. Så det er blot en mindre "gamer" portion
-
DT har du sat tælleren i gang på hvor meget der bliver solgt på 35,80

-
Abe stay strong! eller hvordan det nu er
-
har ikke helt styr på 35,8 andre kan jo også byde ind over, men man kan skimte alle 800 ordre (også splittede) i loggen
-
Hvilken platform handler du igennem?
-
nordnet, db og saxo (bruger jeg dog næsten ikke)
-
800 ren i 35.8 er handlet 25 gange
-
ahh så du benytter flere platforme. Nogen fordel ved det+
-
så det er 20K lige ud, men så er der masser splittede ovn i
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind