Aktiesnakken — Januar 2022
-
At frigøre sig for nogle ekstreme POC krav kan være fornuftig nok når de kan producere profitabel og samtidig overbevise investorer. Skive er svær at fikse. Så videre med grundlæggende forbedrede anlæg og overdimensionerede feeder
-
Det QF laver er en slags high high high technology videnskab, derfor findes ikke andre, som laver det sammen i verden. Det her er nyt uafprøvet, og det er naturligt med set backs og afbrydelser p.g. af ting og sager. Et såkaldt pilot projekt. High Risk Reward project. Forstår godt din skepsis og hvis jeg var dig ville jeg finde nogle andre aktier at bruge krudt på.
-
Jeg synes nu det er fint at @pensionisten gider bruge tid på aktien. Det er da vigtigt at stikke en finger i jorden og forholde sig kritisk til tingene uanset hvor glad man er for aktien.
-
Det ledelsen har gjort, på bekostning af de eksisterende ejere (os) er at sikre sig det næste års tid, uanset hvordan markedet arter sig og om PoC kommer i hus.
-
Fredagens aktier: Netcompany var et lille lyspunkt i rødt marked
https://www.proinvestor.com/investornyt/772951/fredagens-aktier-netcompany-var-et-lille-lyspunkt-i-rodt-marked -
Vi kan jo heldigvis mene noget forskelligt. God weekend til dig også @StockBull
-
@Stockbull. Vi er alle bevidst om at det er RD i fineste forstand. Det skuffende er når en ny CEO melder "sikker på meget snart POC" gentagene gange og så kommer der en spotpris emission i mellem og meget snart bliver ændret til "ingen udmelding". Jeg sidder tungt og godt i QF men kommunikationen er ikke god og åbenbart til fordel for alle andre end "små"aktionærerne. ...igen igen.
-
Det har ikke noget med casen at gøre. Jeg er stadig overbevist om teknologien og trenden men kommunikationen har bare at blive bedre.
-
Man kan godt både være skuffet og samtidig fuld ud klar over risikoen. Synes faktisk vi adskellige gange herinde har skrevet det er R&D og dem der tror det er en ren slamm dunk måske skal genvurdere deres investering
-
Hov har i set QF linkedin? De skriver at i hele 2021 har de sendt 6 tankfulde olie til BASF. I januar alene har de rundet 5......
-
så det underliggende går fint fremad
-
Hvad blev vi enig om den anden dag. At der er 36 tons på sådan en tankbil? I så fald omkring 180 tons
-
Det er rart at høre der blevet køret noget gennem systemet
-
"In 2021, we had a total of six shipments from our plant in Skive to our offtake partner BASF. So far, in January, we have sent five shipments to our offtake partner! And last week, we converted more than 100 MT of plastic waste. So watch this space, everyone! "
-
JDet ser sådanne ud, måske fordi de kun har haft gang i processen i kortere tid tidligere er problemerne først nu kommet til syne for alvor.
Men de har jo set et problem, i og med de har lavet et buffer design på Esbjerg og Sunderland planerne. -
@Daytrader_DK, høres logisk ud.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind