Aktiesnakken — Januar 2022
-
Vi kan jo heldigvis mene noget forskelligt. God weekend til dig også @StockBull
-
@Stockbull. Vi er alle bevidst om at det er RD i fineste forstand. Det skuffende er når en ny CEO melder "sikker på meget snart POC" gentagene gange og så kommer der en spotpris emission i mellem og meget snart bliver ændret til "ingen udmelding". Jeg sidder tungt og godt i QF men kommunikationen er ikke god og åbenbart til fordel for alle andre end "små"aktionærerne. ...igen igen.
-
Det har ikke noget med casen at gøre. Jeg er stadig overbevist om teknologien og trenden men kommunikationen har bare at blive bedre.
-
Man kan godt både være skuffet og samtidig fuld ud klar over risikoen. Synes faktisk vi adskellige gange herinde har skrevet det er R&D og dem der tror det er en ren slamm dunk måske skal genvurdere deres investering
-
Hov har i set QF linkedin? De skriver at i hele 2021 har de sendt 6 tankfulde olie til BASF. I januar alene har de rundet 5......
-
så det underliggende går fint fremad
-
Hvad blev vi enig om den anden dag. At der er 36 tons på sådan en tankbil? I så fald omkring 180 tons
-
Det er rart at høre der blevet køret noget gennem systemet
-
"In 2021, we had a total of six shipments from our plant in Skive to our offtake partner BASF. So far, in January, we have sent five shipments to our offtake partner! And last week, we converted more than 100 MT of plastic waste. So watch this space, everyone! "
-
JDet ser sådanne ud, måske fordi de kun har haft gang i processen i kortere tid tidligere er problemerne først nu kommet til syne for alvor.
Men de har jo set et problem, i og med de har lavet et buffer design på Esbjerg og Sunderland planerne. -
@Daytrader_DK, høres logisk ud.
-
-
@troldmanden. Jeg synes ikke jeg på nogen som helst tidspunkt har læst nogen sammenligne QF med noget der ligner en slamdunk herinde. Det må være et norsk forum du blander sammen hvor det sker dagligt. Jeg forbeholde mig også retten til at kalde en spade for en spade og gav pensionisten ret i at kommunikationen har vist sig at være en skuffelse for flere i dag. At POC "med sikkerhed snart" ville lykkes i Skive var Lars første fejlvurdering.
-
Ja Larsen det link
-
RM det var også mere en generel bemærkning. At der netop har været talt high risk high reward
-
ok. Regner heller ikke at sælge nogle af min kære QF aktier.

-
Og ja de har været uheldige med deres kommunikation de sidste par mdr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind