Aktiesnakken — Januar 2022
-
Det giver ikke mig incitatement for bekymring. Ser det kun positivt at denne fejlfinding bliver fundet tidlig i forløbet. Desuden er det en mekanisk manøvre, som ikke har indflydelse på den kemiske genanvendelsesteknologi. Havde reaktorerne ikke levet op til sin forventede funktion, ville det være bekymrende. I øvrigt, er jeg glad for en emission pre-PoC kontra post. Dem som investerer nu, forventer vel også at få deres investering 5x-10x+ igen i løbet af få år.
-
FIT er længe med en opdatering i dag.
-
@AlphaLarsen Det er jeg nu ikke enig i. Det er 3 gang i træk i denne omgang at en meget overbevisende og selvsikker ledelse melder om problemer med PoC.
Desuden udvander de værdien af mine aktier på et meget ugunstigt tidspunkt rent kurs mæssigt. Det har jeg svært ved at være tilfreds med. -
FIT har nok også fået et chok. Der skal graves dybt for at kunne skrive et rosenrødt indlæg på den baggrund
-
(det skal nok lykkedes for ham, er jeg sikker på)
-
De 10% bliver lagt i aktiver.
-
De snakker sig godt udenom at de fejlede “around year end” og “shortly” men hva faen jeg tror vel stadig på casen og ender nok med at supplere de kommende dage
-
ja, det er jeg med på. Hvis det var gjort ved kurs 40 eller 50 så havde de givet så havde det givet en hel del mere kassen og udvandet mine andel en hel del mindre.
-
ja, det er jeg med på. Hvis det var gjort ved kurs 40 eller 50
så havde det givet en hel del mere kassen og udvandet mine andel en hel del mindre. -
@Gavranovic der er nok også der jeg ender, men det er ikke med et stort smil

-
Annual report er 29.04, så der er lang tid at løbe på, hehe.
-
Iøvrigt også ringe at de stadig ikke har fikset deres IR del på hjemmesiden.. Det kunne vel tænkes at der var en ny potentiel investor eller 2, der lige skulle ind og kigge inden de smider 100K euro
-
Haha nej det passer mig heller ikke, men hvad skal man gøre altså. Når de kommer på udsalg
-
Dubai var “bare” en hensigtserklæring, så hvorfor lægge penge til side, hvis det ikke er mere end det .. ?
-
Vides ikke
endnu .. -
Esset jeg mindes ikke nogensinde at have set en rettet emission til over lukkekurs. De bliver typisk tegnet med 2,5-5% rabat
-
sidste emission var 70
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind