Aktiesnakken — Januar 2022
-
@Gavranovic der er nok også der jeg ender, men det er ikke med et stort smil

-
Annual report er 29.04, så der er lang tid at løbe på, hehe.
-
Iøvrigt også ringe at de stadig ikke har fikset deres IR del på hjemmesiden.. Det kunne vel tænkes at der var en ny potentiel investor eller 2, der lige skulle ind og kigge inden de smider 100K euro
-
Haha nej det passer mig heller ikke, men hvad skal man gøre altså. Når de kommer på udsalg
-
Dubai var “bare” en hensigtserklæring, så hvorfor lægge penge til side, hvis det ikke er mere end det .. ?
-
Vides ikke
endnu .. -
Esset jeg mindes ikke nogensinde at have set en rettet emission til over lukkekurs. De bliver typisk tegnet med 2,5-5% rabat
-
sidste emission var 70
-
den her kommer nok til at lande omkring 26,6-27,0 ish
-
At der kommer en udvanding er klart. Men også helt naturligt der ville komme en emission. Det eneste overraskende er den kommer før POC. Så det må investorene der har lagt pres på fordi den sidste emission var til kurs 70. Så nogen følger nok QF "skylder" på den konto
-
Ja det er netop min tese. At der er blevet lagt press på fordi de "skylder" fra den seneste emission i 70
-
aktien handles med minus på 4% i tyskland
-
-
Den har helt sikkert været planlagt længere tid. Og Kirkbi sidder jo i bestyrelsen, så de har kunnet følge med på tættest hold
-
Det må være fordi de ønsker at begynde Esbjerg ASAP at de ikke kan vente 2-6 uger mere på POC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind