Aktiesnakken — Januar 2022
-
I fremtidige konstruktioner er der i hvert fald en
buffer / silo på stedet imellem shredder og pyrolyse process. Shredderen kommer til at køre non stop da sorteret og mekanisk fororarbejdet plast i sig selv kan sælges videre til stigende priser. Mon ikke Skive nu har bygget en midlertidig silo. Det er ikke det vildeste. Jeg tror de har det hele i Bauhaus.
-
Der rykkede lige over 80k igennem
-
Aktier/middag: Rentestigninger sender Ambu og Netcompany i dørken https://www.proinvestor.com/investornyt/766626/aktier-middag-rentestigninger-sender-ambu-og-netcompany-i-dorken
-
Ups. Så røg der da lige en ekstra sæk ind på depotet i 29.00
-
Den bliver holdt i et stramt interval lige omkring 29 i disse dage.
-
Bliver spændende om der er noget nyt i morgen kl.8.00
-
Kan se der ikke har været den store bevægelse i dag, og jeg fik dermed heller ikke mine bonus aktier
-
Nu ved vi ikke hvornår på dagen de startede forsøget sidste onsdag. Blot at da de præsenterede kl 15, der var linjen startet igen
-
Jeg hælder nok mere til fredag/mandag BM. Men den må bestemt gerne komme i morgen hvis den er
positiv
-
Yes. Den har lagt en god bund. Om det så bliver en af det kommende dage så vil det det også være en god deal for 29 bobs. Sidste gang købte jeg i 33 før "formodet POC" så det virker stadig meget billigt.
-
Det bliver nok et par lange dage hvis først det bliver mandag
-
Tirsdagens aktier: Ambu blev bundskraber i knaldrødt marked https://www.proinvestor.com/investornyt/766865/tirsdagens-aktier-ambu-blev-bundskraber-i-knaldrodt-marked
-
Der var næsten ingen udbud i dag så 29 virkede igen i dag som solid støtte. Hvem skulle også sælge 5 i 12 ud over shorterne og de fik sig et par odenlige hug i dag. Ikke mindst af mig.
Jeg regner med at der efter den blodrøde dag i dag er mange kontanter i markedet som står klar til POC news de næste par dage. -
Men det var også en modstand. Tidligere da en købte 100K+ op, blev den hurtigt rullet ned igen. Skulle ikke undre mig at man sælger med en hånd og køber med den anden.
-
så nok kontrolleret tilbage køb
-
@Reserven - Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave et lille program til at trække de nødvendige data ud af html filerne.<br>
De er her https://pastebin.com/1zn6dpbi hvis du skulle få lyst til at genere grafer ud fra det i excel.<br>Ellers må jeg se om jeg kan hitte ud af det i aften. -
Data rækkefølge er dato, navn, antal aktier, land. <br>
Så man vil excel skulle start med at sortere data>navn>land. -
Dækker i øvrigt perioden 6/5-2021 til 18/1-2022 (last update dato'en er brugt)
-
Jeg fulgte kursen det meste af dagen i dag. Handeldagen var spændende nok på trods af det lille udsving. Der var ingen bud der fulgte med på 100k overraskelsen fordi det var før US åbnede. Ingen vidste hvor langt den shitball ville flyve.
-
Tak @Reserven for at dele dit Excel trylleri med os
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind