Aktiesnakken — Januar 2022
-
@Gavranovic Det er et godt spørgsmål, jeg har også spekuleret på hvordan de dosere det, så den rette føde mængde hele tiden kører ind i reaktoren.
-
Måske @Reserven ved det.
-
Ah ser nu spørgsmålet på FB. Men kan han overhovedet se selve transport båndet efter shredderen udefra. For det store transportbånd med ballerne på køre vel blot en balle af gangen (som vist vejer 700KG, eller var det mere...
). -
Nej præcis. Gad vide om han blot troede det fordi han ikke kunne høre det? Virker lidt underligt hvis der skulle være røg men den stod stille ?
-
ja, umiddelbart ville det være mærkeligt.
-
Og så alligevel hvis de kører en balle af gangen, kan det jo sagtens være den stod stille i en given periode indtil næste balle bliver sat på og i gang. Tænker hvertfald stadigvæk det kører hvis røgen er der må de jo være i gang. Så lad os krydse fingre for POC i morgen eller torsdag

-
Enig. Vi må håbe på det bedste!
-
Fint snit SB! Mit var også på 27, men jeg købte en ordentligt stak i 30 da jeg troede POC kom sidst så mit snit er nu 29,21
-
I fremtidige konstruktioner er der i hvert fald en
buffer / silo på stedet imellem shredder og pyrolyse process. Shredderen kommer til at køre non stop da sorteret og mekanisk fororarbejdet plast i sig selv kan sælges videre til stigende priser. Mon ikke Skive nu har bygget en midlertidig silo. Det er ikke det vildeste. Jeg tror de har det hele i Bauhaus.
-
Der rykkede lige over 80k igennem
-
Aktier/middag: Rentestigninger sender Ambu og Netcompany i dørken https://www.proinvestor.com/investornyt/766626/aktier-middag-rentestigninger-sender-ambu-og-netcompany-i-dorken
-
Ups. Så røg der da lige en ekstra sæk ind på depotet i 29.00
-
Den bliver holdt i et stramt interval lige omkring 29 i disse dage.
-
Bliver spændende om der er noget nyt i morgen kl.8.00
-
Kan se der ikke har været den store bevægelse i dag, og jeg fik dermed heller ikke mine bonus aktier
-
Nu ved vi ikke hvornår på dagen de startede forsøget sidste onsdag. Blot at da de præsenterede kl 15, der var linjen startet igen
-
Jeg hælder nok mere til fredag/mandag BM. Men den må bestemt gerne komme i morgen hvis den er
positiv
-
Yes. Den har lagt en god bund. Om det så bliver en af det kommende dage så vil det det også være en god deal for 29 bobs. Sidste gang købte jeg i 33 før "formodet POC" så det virker stadig meget billigt.
-
Det bliver nok et par lange dage hvis først det bliver mandag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind