Aktiesnakken — Januar 2022
-
ja, hvem ved, det kan jo nå at vende i løbet af dagen.
-
Jeg forstår ikke, hvorfor du mener, at den skal stige? PoC er endnu engang forsinket, og shorts har stadig åbne positioner - eller hvad? Vi er alle QF-fans og investorer (formoder jeg), men det er da slet ikke utænkeligt, at de mekanisme udfordringer fortsætter, og PoC endnu engang må blive udskudt. Hver gang det sker, så ryger tilliden lidt, hvilket alt andet lige må forværre deres muligheder for at rejse kapital til fremtidige projekter.
-
specielt gentagne gange
-
Yes @Daytr. De nævnte de 2 gange har været tæt på X Y XX YY
Det øger formodningen om at POC kun varer en uge og med sikkerhed er mindre end 2 uger. Når de nævner at det er en krævende POC definition så må der være noget ved det. Velvidende at øgningen af system pålideligheden ikke stopper med POC så viste præsentationen også at flere FID kunne træffes hurtigere end regnet med. Ikke mindst fordi der på de nye installationer vil være siloer som buffer for at kompensere for input bottle necks. -
Ja det kan jo ikke udelukkes at der skal laves noget buffer på Skive også, hvis det bliver ved med at give anledning til problemer
-
Altså jeg prøver ikke at starte en diskussion. Jeg vil bare gerne forstå, hvorfor den skulle stige. Der er en heppekorstendens herinde til tider, hvilket jo er fantastisk - elsker det
Men til tider får QF Superligastatus, selvom de stadig fedter rundt i Danmarksserien hehe. -
Jeg har som udgangspunkt ikke nogle holdning til at den skulle stige, måske i dagene lige før den forventede PoC, hvor nogle gerne vil gamble lidt på en hurtig gevinst.
-
sådan kan man også se på det. Men tror de fleste var enige om omkring års-skiftet var ved at være passeret, hvor jeg også tror QF meldte ud som de gjorde.
-
Som jeg har forstået har de mekanisk feed fra teltene. På de nye site renderings ser jeg ingen telte. De har med sikkerhed planer om en opgradering af varemodtagelsen til alle nye sites.
-
-
Samme hvis du f.eks siger til nogen du kommer til festen kl. 7 men men så svigter din bil så du bliver 2 timer forsinket , men når stadig at deltage i festen
På samme måde er Qfuel lidt forsinket men p.g.a deres sidste udmeldinger tror jeg god man så småt kan begynde at gøre klar til festen -
Hvis vi skal bruge den analogi, så er det vel mere, at de sagde, at de ville dukke op til festen mellem 1-7, men ringer og siger, at bilen er brudt sammen, og de prøver at nå det, men ikke kan garantere det, fordi det ikke er sikkert, at de kan få fat i en taxa.
-
Haha. Nice one @Stockbull. Jeg tror også de har en god flaske med til POC party og underholder med et par gode nye historier om produktpipeline.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind