Aktiesnakken — Januar 2022
-
sådan kan man også se på det. Men tror de fleste var enige om omkring års-skiftet var ved at være passeret, hvor jeg også tror QF meldte ud som de gjorde.
-
Som jeg har forstået har de mekanisk feed fra teltene. På de nye site renderings ser jeg ingen telte. De har med sikkerhed planer om en opgradering af varemodtagelsen til alle nye sites.
-
-
Samme hvis du f.eks siger til nogen du kommer til festen kl. 7 men men så svigter din bil så du bliver 2 timer forsinket , men når stadig at deltage i festen
På samme måde er Qfuel lidt forsinket men p.g.a deres sidste udmeldinger tror jeg god man så småt kan begynde at gøre klar til festen -
Hvis vi skal bruge den analogi, så er det vel mere, at de sagde, at de ville dukke op til festen mellem 1-7, men ringer og siger, at bilen er brudt sammen, og de prøver at nå det, men ikke kan garantere det, fordi det ikke er sikkert, at de kan få fat i en taxa.
-
Haha. Nice one @Stockbull. Jeg tror også de har en god flaske med til POC party og underholder med et par gode nye historier om produktpipeline.

-
Wisuwa. At jeg forventede at den ville stige har ikke at gøre med andet end ren erfaring, hver gang de har meldt POC tæt på og fabrikken kører, så har kursen steget frem mod ugen efter hvis du kigger efter
så det var sådan set bare en undring over hvorfor den ikke gjorde det denne gang, fremfor at jeg mener at den skulle stige 
-
Så rykkede dagens højeste volumen med 33k igennem. Den holder sig godt og i aften kunne de være en del Nordmænd der har fået genberegnet casen.
-
Meldte de ikke ud i går, At de havde løst disse problemer og fabrikken nu kørte igen?
-
Tjo
-
det kan du godt have en pointe i, men lad os nu se
lad os håbe de lykkes denne gang, så alle de spekulationer kan stoppe 
-
@Stockbull Hvis du skulle få tid ville det være fantastisk med en opdatering af dit "QF potentiale sheet". Nogle targets rykket fra 2024 til 2023. Der kunne evt. tages højde for de overraskende høje markedspriser for recycled plast og at den mekaniske sortering i sig selv tyder på at være lukrativ. Måske en kolonne til år og kvartal som gør diskonteringen mere fleksibel ellers får du alt for travlt med alle de FID vi kommer til at se efter POC.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind