Aktiesnakken — Januar 2022
-
Men det er netop det POC vil trigge
-
Men ja det bliver kun bedre jo mere reelt det begynder at blive.
-
Pt har de blot meldt ud at de ved udgangen af året er cashflow positive
-
Ja. Der skal simpelthen leveres <b>NU</b>. <br>
Jeg synes det er vildt imponerende alle de parnetskaber, aftaler, planer, mou's og kontakter Quantafuel har skabt. Visionerne er i top.<br>
Det hele står og falder først fremmest på at PoC kommer i hus. Hver gang der en udsættelse, er det også startskuddet til alle fremtidsvisionerne der forsinkes.<br>- Kan ikke lade være med at tænke på at der er en vis afkobling mellem hovedkontoret i Oslo og "prøve-"fabrikken i Skive.
-
Måske der er for meget fokus på fremtidsvisionerne og for lidt føling med fabrikken.
<br>Burde man ikke med alle disse forsinkelser og ombygninger for selve hovedprocessen, have afstemt at alle under led var 100% på plads. -
Før kunne vi give Kjetil Bøhn skylden, og på nuværende tidspunkt er det nok svært at klantre Lars Rosenløv alt for meget, med kun ca. 2 måneder inde i jobbet.
Men man kom igen med for optimitiske deadlines og det synes allerede som en presset tidsplan da den blev fremlagt. Lært af fortiden, burde man have lagt mere luft ind (udover elastikken!). -
Nå blot nogle reflektioner, man kan ikke lave om på fortiden, men forhåbent
ligt lære af den. -
Som du selv siger så er det svært på under 2 mdr at nå at danne sig det rigtige indtryk og lære hele virksomheden at kende. Lars profil ser stadig rigtig interessant ud til fasen efter POC/R&D
-
Enig. Det jeg tænker er man måske skal være lidt mere obs på hvad der sker i Skive.
-
(ledelsemæssigt, så de rapporteringer, og udmeldinger man laver, er 110% afstemt)
-
Det er selvfølgelig nemt at sidde her og være bagklog.
-
jeg tor ikke du skal være bange for ledelses manglende fokus på Skive. Det er jo NØGLEN.
-
så gætter på der ret ofte er en fra direktionen i Skive
-
som i adskellige gange per mdr
-
Præcis, men hvem sætter de stramme deadlines f.eks.
-
Jamen det håber jeg også der er.
-
Det gør fabrikschefen vel samme med direktionen
-
måske en af dem er for optimistike så

-
Som jeg skrev i går så tænker jeg ikke de har haft ret meget fokus på alt det trivielle ved linjen/fabrikken. De har haft fokus på hjertet i maskinen. Og den del ser det jo ud til de har estimeret rigtigt. At deres nye løsning virker. Det udenfor burde nu være relativt simpelt.
-
Det koster på tilliden osv. Men sandsynligheden for det lykkedes mener jeg er øget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind