Aktiesnakken — Januar 2022
-
Nå blot nogle reflektioner, man kan ikke lave om på fortiden, men forhåbent
ligt lære af den. -
Som du selv siger så er det svært på under 2 mdr at nå at danne sig det rigtige indtryk og lære hele virksomheden at kende. Lars profil ser stadig rigtig interessant ud til fasen efter POC/R&D
-
Enig. Det jeg tænker er man måske skal være lidt mere obs på hvad der sker i Skive.
-
(ledelsemæssigt, så de rapporteringer, og udmeldinger man laver, er 110% afstemt)
-
Det er selvfølgelig nemt at sidde her og være bagklog.
-
jeg tor ikke du skal være bange for ledelses manglende fokus på Skive. Det er jo NØGLEN.
-
så gætter på der ret ofte er en fra direktionen i Skive
-
som i adskellige gange per mdr
-
Præcis, men hvem sætter de stramme deadlines f.eks.
-
Jamen det håber jeg også der er.
-
Det gør fabrikschefen vel samme med direktionen
-
måske en af dem er for optimistike så

-
Som jeg skrev i går så tænker jeg ikke de har haft ret meget fokus på alt det trivielle ved linjen/fabrikken. De har haft fokus på hjertet i maskinen. Og den del ser det jo ud til de har estimeret rigtigt. At deres nye løsning virker. Det udenfor burde nu være relativt simpelt.
-
Det koster på tilliden osv. Men sandsynligheden for det lykkedes mener jeg er øget
-
Men jo de skal have tæsk når det mislykkedes igen igen
-
Dem med ekstra frie midler er så dem der kan udnytte faldet til at same billigt op. Den må sige mindst 50% herfra ved POC
-
som vel ligger 2-3 uger fremme
-
Vil bliver forhåbentligt en del klogere i løbet af i morgen
-
Ja nok ikke meget, men lidt og håber da at vi kun skal 2-3 uger frem, det blot det med historien gentager sig lidt for mange gange
-
Ja men det er også væsentligt at se på hvad der er årsagen dertil.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind