Aktiesnakken — Januar 2022
-
Tror du det? Overvejer da at sælge lidt så
-
Nej det skal du ikke gøre blot fordi jeg skriver det der
-

-
Det er lidt et spgm. De 30 følte jeg mig sikker på. også derfor jeg samlede det hele op i 30,02. Nu har jeg så de 10% ekstra jeg fisker længee nede
-
Der er flot volumen omkring de 30
-
30012
-
ja ser ud til der er god støtte
-
30,12
-
Aktier/åbning: Unibrew og Ørsted går forrest i lille comeback https://www.proinvestor.com/investornyt/761958/aktier-abning-unibrew-og-orsted-gar-forrest-i-lille-comeback
-
mon ikke den går under igen
-
Det er godt nok brutalt så meget der bliver reagerer på sådan en nyhed, men man forstår det jo godt når man havde forventet en POC melding
-
Jeg fisker de sidste lidt under 29. Og så er trading mode ellers aktiveret igen risikofrit de næste 10-14 dage
-
Man kan vel gøre begge dele

-
Desværre var de lidt for selvsikre og overoptimiske og det var jo en tid man håbede var ovre med KB. Ved godt at Lars mere eller mindre arvede denne deadline. Så det er sku lidt ærgerligt det ikke lykkedes denne gang heller
-
Hælder nok til vi skal ind i fe før der er POC. Ellers skal der komme nye oplysninger frem på onsdag
-
Hvorfor bliver der nævnt at de er spændt på de næste dage og uger?
-
ja det lyder jo til at problemet ikke er løst
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind