Aktiesnakken — Januar 2022
-
det kan give uger med turbolens
-
Haha. Intet er umuligt.
Jeg har ikke solgt. Det er en forsinkelse men det lyder alt anden end kritisk når det er "off the shelf" tech der giver knas. -
Lars ikkerhed i at det kommer til at fungere er ret afgørende. Han lægger hovedet på blocken.
-
Puha hvor får vi klø, alt det positive momentum er væk, direkte ned i kløften. Ser ud til jeg købte alt for dyrt i 30,2
-
Haha Reserven mon dog....
sådan et tilfælde vil de have meldt ud og at de har overdraget det til politiet -
Nå nu brød vi da 30 med et bbrag. Skal vi helt ned i 26-27 igen
-
Tror du det? Overvejer da at sælge lidt så
-
Nej det skal du ikke gøre blot fordi jeg skriver det der
-

-
Det er lidt et spgm. De 30 følte jeg mig sikker på. også derfor jeg samlede det hele op i 30,02. Nu har jeg så de 10% ekstra jeg fisker længee nede
-
Der er flot volumen omkring de 30
-
30012
-
ja ser ud til der er god støtte
-
30,12
-
Aktier/åbning: Unibrew og Ørsted går forrest i lille comeback https://www.proinvestor.com/investornyt/761958/aktier-abning-unibrew-og-orsted-gar-forrest-i-lille-comeback
-
mon ikke den går under igen
-
Det er godt nok brutalt så meget der bliver reagerer på sådan en nyhed, men man forstår det jo godt når man havde forventet en POC melding
-
Jeg fisker de sidste lidt under 29. Og så er trading mode ellers aktiveret igen risikofrit de næste 10-14 dage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind