Aktiesnakken — December 2021
-
Tror ikke QF er ret meget kendt på den anden siden af Atlanten. Blandt investorer
-
Hver gang volumen fader lidt ud, så siver den
-
Ikke bredt kenskab men BoA kender da i hvert fald til den og har nået at gå casen igennem.
-
Det er rigtig. Der må være en del der godt kan nøjes med spurven i hånden.
-
42k vol
-

-
Det er en små aggressiv købs robot, flyttede den 14 øre fordi jeg overbød den
-
Sidst Quantafuel havde medvind tog det ikke lang tid at kommer op i kurs 80-85ish, så nu hvor de reelt står bedre stillet end dengang, så burde det kunne ske igen.
-
Enig, men får shorterne kolde fødder, så kan det gå stærkt nordpå, selvom jeg helst ser, at det sker på fact og gode nyheder.
-
DT du må lægge nogle flre bud ind hvis den hopper 14 øre hver gang

-
Korrekt, spændende om der kommer et ryk yderligere op, når US åbner her kl. 1530.
-
TM den er for dyr nu !
jeg risikere jo bare at få dem. -
Visse vasse DT. Nu må du vise dig som en guttermand og tage en for holdet

-
Prøver på at lade være med at handle, hvis jeg reducerer, så kommer MOU sikkert i minutterne efter. Selvom det er mega fristende, da normalt vil den altid falde tilbage på sådanne et par dage.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind