Aktiesnakken — December 2021
-
Sidst Quantafuel havde medvind tog det ikke lang tid at kommer op i kurs 80-85ish, så nu hvor de reelt står bedre stillet end dengang, så burde det kunne ske igen.
-
Enig, men får shorterne kolde fødder, så kan det gå stærkt nordpå, selvom jeg helst ser, at det sker på fact og gode nyheder.
-
DT du må lægge nogle flre bud ind hvis den hopper 14 øre hver gang

-
Korrekt, spændende om der kommer et ryk yderligere op, når US åbner her kl. 1530.
-
TM den er for dyr nu !
jeg risikere jo bare at få dem. -
Visse vasse DT. Nu må du vise dig som en guttermand og tage en for holdet

-
Prøver på at lade være med at handle, hvis jeg reducerer, så kommer MOU sikkert i minutterne efter. Selvom det er mega fristende, da normalt vil den altid falde tilbage på sådanne et par dage.
-
ja præcis. prøvede før at samle op i 31,86 og ville smide på en 50 øre eller deromkring
-
men robotten bestemmer

-
Nu må i 2 mandfolk liiiige spænde ballerne lidt og så få den købt længere op....hvor svært kan det være

-
hvis der kommer et godt tilbud måske

-
Jeg skal nok give en bajer engang ved lejlighed

-

-
ja jeg er af samme årsag også stoppet - i hvert fald for nuværende - at trade. Vil ikke blive fanget på det forkerte ben mht en mulig US melding i denne uge
-
Der kommer stadig lidt spjæt fra shorterne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind