Aktiesnakken — December 2021
-
-
ret sikker på strudsen er KB, men jeg giver op med at finde kilden, da det nok kræver at gense tidligere webcasts.
-
Vi må jo bare vente og se hvad der sker til Januar.
-
"So we are now there that we are working on 2 lines, we have, as a relatively short-term goal, to get to what we consider proof for concept to get the whole system on online and working." https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-qfuel-ol-earnings-090000017.html
-
@DT_DK: Skulle du ikke have haft dette her med? "Operating parameters for us is time, it's pressure and it's heat. And when we have the stability and the time to optimize on these operating parameters, we can also then increase product quality. So -- and this is what we actually will consider proof of concept. What are we really doing in Skive, we are really looking at how the entire system of Quantafuel is working. The unique part of Quantafuel. We have a system to upgrade and so to remove
" -
-
@AH2005 Jeg tog blot det stykke med 2 linjer og POC, da det var det jeg ledte efter kilden til, men jo det er en lidt rodet transcript. Måske KB kørte med forskellige POC's

-
@Daytrader_DK, fra din Yahoo link (Q1 2021 Results - Earnings Call Transcript) https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-qfuel-ol-earnings-090000017.html :<br>
• «And when we have done that at a stable level, on 1 line, that is what we consider proof of concept.»<br> -
• «So we are now there that we are working on 2 lines, we have, as a relatively short-term goal, to get to what we consider proof for concept to get the whole system on online and working.»<br>
«... on online and working.» skal nok være «... on 1 line and working.» -
@Reserven: Det er en mulighed, kræver man kan gense de gamle webcasts, hvilket man vist nok ikke kan. Virkede ikke i morges da jeg prøvede.
-
hmm det kan man godt nu, prøver at lade den køre i baggrunden mens jeg arbejder.
-
QF har i dag fået knap 14 mio til deres R&D projekt med at udvikle nye og endnu bedre processer https://live.euronext.com/en/node/7912056
-
LinkedIn Login, Einloggen | LinkedIn
Loggen Sie sich bei LinkedIn ein und bleiben Sie in Kontakt, tauschen Sie Ideen aus und verfolgen Sie Ihre beruflichen Ziele.
LinkedIn (www.linkedin.com)
-
BASF går på her 13.30 og snakker om Chemical Recycling
-
tak. Nok mere interessant end det link jeg fandt det var for 2021 Q1 og transcriptet er fra 2020 Q4.
-
Jeg er på vej ind i et møde. Men kan se det er muligt at stille spørgsmål til BASF. Så hvis der er nogen der har tid og lyst....

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind