Aktiesnakken — November 2021
-
Lige nu ligner det presball igen. De har formentligt klogeligt holdt sig på sidelinjen de første timer hvor oms var rigtig høj, og de derved ikke kan påvirke den så meget. Nu hvor volumen tager af, så er den lettere at presse igen
-
de smed lige 80k styk for en at få den 50øre ned
-
jep
-
Det bliver den 3. eller 4. mest omsatte dag i år. Altså antal stk
-
ja det ender det nok med
-
så ret spændende at se ændriger på short i dag og i morgen
-
ja
-
tror der er middags pause

-
ikke helt
For så stiger kursen hvis ikke de holder presset -
lige nu ligger der algo på begge sider
-
Jeg solgte i dag 40% mellem 27 og 27.50 som jeg nu har købt 100% tilbage omkring 25.20. Hvem kender Lars Rosenløvs kontostand?
Der er vel flere i ledelsen der kunne have ventet på et handelsvindue op til årsslut / POC? Der er jo ikke noget ved at have dem stående i banken. Spændt på evt. insiderhandel efter børsluk. -
16:30
-
Jeg er mig bevidst om at det ikke ændrer
investeringscasen men der er vel ikke noget mere motiverende end at have skindet i knibe. -
Vi krydser fingre for at vi igen ligger i den rette plovfuge i morgen.
-
ja tankevækkende heldig. Godt gået.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind