Aktiesnakken — November 2021
-
tror der er middags pause

-
ikke helt
For så stiger kursen hvis ikke de holder presset -
lige nu ligger der algo på begge sider
-
Jeg solgte i dag 40% mellem 27 og 27.50 som jeg nu har købt 100% tilbage omkring 25.20. Hvem kender Lars Rosenløvs kontostand?
Der er vel flere i ledelsen der kunne have ventet på et handelsvindue op til årsslut / POC? Der er jo ikke noget ved at have dem stående i banken. Spændt på evt. insiderhandel efter børsluk. -
16:30
-
Jeg er mig bevidst om at det ikke ændrer
investeringscasen men der er vel ikke noget mere motiverende end at have skindet i knibe. -
Vi krydser fingre for at vi igen ligger i den rette plovfuge i morgen.
-
ja tankevækkende heldig. Godt gået.
-
Sikkert men så havde du ikke efterladt et så godt indtryk til dit møde.

-
Tak. Jeg ligger nu i GAV 25.38 men har knapt nok nået at hente kaffe i dag. Der er kun 6 uger til års skift og bunden er sandynligvis blevet løftet efter dagens præsentation. Teamet virkede til at have en god kemi. Finansdirektøren er altid lidt kort fattet men jeg går ud fra at han får mere at fortælle om til næste år. Du skal nok komme til at få armene op over 25.80. Nok allerede i morgen efter medie dækning.
-
HSK du må holde noget mere møde når aktierne sådan kan passe sig selv

-
Mht insider køb/salg, ja så er det efter Q meddelelser og typisk 4-6 uger frem de må handle
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind