Aktiesnakken — Oktober 2016
-
ja, det kan jeg godt huske det udstyr de havde til rådighed dengang - meget af det var jo noget gammelt lort dengang

-
Det manglede et eller andet sted også bare.... med den stigning vi har haft - den VIL jo komme på et tidspunkt....
-
Ville være fint med at give den lidt luft, finde sig et nyt støtte niveau - den er virkelig strukket godt ud lige pt.
-
Ja, Nordea, Pareto, Enskilda, netfonds - de har solgt sig godt ned.... Pareto har punpet uden at købe noget

-
Enig i at jeg synes markedet virker skummelt. Baseret på beslutningen som burde falde i aktiens favør, ville jeg tro der var mere optimisme. Personligt handlede jeg aktien da markedet åbnede idag, men har troen på at der er en stor sandsynlighed for at der kommer et potentielt rally imorgen når markederne åbner igen.
-
Hvordan "skummelt"?
-
Ser dog ud til at folk ikke gider sælge under 4.20, men who kvows. mon ikke en del nodmænd tager profit og placerer dem i andre olie og gasrelaterede virksomheder i håb om snarlig raket. Jeg tror det er for tidligt, denne her raket stiger grundet åbning og godkendelse og indprising af deres hotspot acres og ikke fordi olie og gas
prisen måske stiger i nær fremtid -
Det er en mindre "udmattelsesfase" efter de hidsige stigninger.
-
http://invst.ly/2kkrs Under 4,06 tror jeg ret hurtigt vi kan se de 3,70 NOK igen - mange køre med et SL som sættes op med stigningerne - og når de ryger går det som regelt stærkt .... håber faktisk lidt på det, så vi kan få lidt luft.... og vi er jo mega overkøbte....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind