Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Gassen kan meget vel være på vej i 4,7 USD over en middel lang periode http://invst.ly/2kk5l
-
Og vil vil vel ikke rende tør for brændstof mht. nyheder på denne side af Jul . her tænekr jeg på div. høringer osv - var det her inde jeg læste, at nyheder omkring Jordan ville være omkring 21 November det kun
ne forventes? -
Og der kommer bare hele tiden nye købere i markedet ! Og en del sidder sikkert stadigvæk ikke og er kommet med, og når de finder ud af aktien ikke sætter sig (måske) - ja så kan vi ende med en vanvittig udvikling lige pludselig, som du selv er inde på Mcjean mht. evt. godkendelse af loven.
-
Den kan sagtens stoppe op her og vente, men loven er jo stort set vedtaget da 75% er for loven endda uden at lave særtillæg, så skulle undre mig om ikke den vil stige yderligere på forventninger og så er spørgsmålet om QEC kan leve op til disse forventinger
-
Men da Mr Binnion ceo for QEC er formand for energiforsyningssammenslutingen mon ikke han har nogle gode kontakter plus at udstyr ikke burde være en mangelvare som det var i 2008. Efterspørgslen var så stor at udstyr ikke kunne skaffes nu for du kastet det i hovedet til lav pris
-
ja, det kan jeg godt huske det udstyr de havde til rådighed dengang - meget af det var jo noget gammelt lort dengang

-
Det manglede et eller andet sted også bare.... med den stigning vi har haft - den VIL jo komme på et tidspunkt....
-
Ville være fint med at give den lidt luft, finde sig et nyt støtte niveau - den er virkelig strukket godt ud lige pt.
-
Ja, Nordea, Pareto, Enskilda, netfonds - de har solgt sig godt ned.... Pareto har punpet uden at købe noget

-
Enig i at jeg synes markedet virker skummelt. Baseret på beslutningen som burde falde i aktiens favør, ville jeg tro der var mere optimisme. Personligt handlede jeg aktien da markedet åbnede idag, men har troen på at der er en stor sandsynlighed for at der kommer et potentielt rally imorgen når markederne åbner igen.
-
Hvordan "skummelt"?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind