Bavarian Nordic — Marts 2020
-
Zealand-chef inden første FDA-ansøgning: "Vi kigger allerede på de næste udfordringer"
Zealand Pharma sender i denne måned sin første godkendelsesansøgning til FDA, og det vil selv ikke coronavirus sætte en stopper for. Selskabet har et begivenhedsrigt år foran sig, hvilket kan ses i de finansielle forventninger til året.
....
Zealand-chef inden første FDA-ansøgning: "Vi kigger allerede på de næste udfordringer"
Zealand Pharma sender i denne måned sin første godkendelsesansøgning til FDA, og det vil selv ikke coronavirus sætte en stopper for. Selskabet har et begivenhedsrigt år foran sig, hvilket kan ses i de finansielle forventninger til året.
(medwatch.dk)
-
Hej. Jeg skrev i "Aktiensnakken" før, men det var måske ikke det rigtige sted at tage emnet op. Ligesom andre BAVA-aktionærer, så har jeg fået tegningsretter. Jeg vil høre om andre bruger Saxoinvestor? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg helt lavpraktisk indløser disse. Jeg har forsøgt at søge på nettet uden held.
-
@Medicinstuderende Jeg bruger ikke Saxoinvestor, mit bedste bud er at du ringer til dem, de burde have informeret dig hvis de tager sig selv seriøst
-
Tak for inputtet.

-
Medicinstuderende Jeg bruger Saxo Trader. Der skal du gå ind på "Konto" derefter "Frivillige Corporate Actions". Så vil der stå en masse tekniske data om dine T-rettigheder. Din beholdning står med grønt. Når du trykker på det grønne tal kommer du frem til den side du skal bruge.
-
Zealand Pharma klar med registreringsansøgning trods krise: Det er stort – men vi må fejre det virtuelt
Børsen Play:
-
Så blev gappet i Zeal i ca. 212 lukket
-
Jeg solgte mine for en sikkerheds skyld. Det er så længe siden jeg har taget en god gevinst
-
jo desværre...der er jo også det gap i 134 stykker. den var nede under 150 for ikke mange dage siden.
-
"Linket med Zeland P kræver Børsen PLay adgang - kan du kort skrive hvis der står mere ? @exitnu"
Kort og godt ang. Zealand Pharma interviewet: Mange medarbejdere arbejder virtuelt - og det betyder intet for produktiviteten da der er adgang til alle marterialer/dossier. Forsat ingen problemmer med rekrutteringen. Indsendelse til FDA i denne måned. I interviewet ses en glad og oplagt CEO.
-
Jeg var lidt heldig, at smutte ud af alle mine aktier for 3-4 uger siden. Jeg ramte salget af mine aktier rimelig heldigt. Mvh Bavarian er mit bud, at bunden er nær. Den kan sagtens gå lige under 109 og måske endog kortvarigt presses i 90-isch. Shorterne er her jo stadigvæk. Mit bud er, at en halvering er passende og jeg har derfor købt 5000 stk. til kurs 113,8. Om et år eller to er det næppe helt galt, idet jeg dog sagtens kan finde på at trade i den, hvis den indenfor en måned er steget 30%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind